My Bizz

Tunggu duit KWSP

Sumber : KOSMO!

Kenapa nak guna duit KWSP… memang la duit tu duit sendiri… tapi bukan sesenang nak withdraw… tengok proses nak withdraw untuk nak beli rumah sudah la… macam-macam dokumen depa nak… sedih la sebab perkara ni berlaku kat orang yang ada duit… ada duit untuk nak apply perlindungan insurans…

Itulahhh… tak kena tak tauuu… hanya orang yang dah pernah kena saja yang tau betapa duit tu diPERLUkan dengan seberapa segera…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *