My Bizz

Tip Kerjaya – Menyertai dunia Takaful dan Insurans

Sumber : UMLIB

Peluang kerjaya dalam bidang insurans dan takaful sebenarnya terbuka luas untuk semua. Tak semestinya yang keluar U saja… minimum SPM pun dah cukup… anda klik kat gambar tu untuk nak tengok saiz yang lebih besar…

Artikel di atas ditulis oleh seorang Pensyarah UM… boleh dijadikan info untuk anda menyertai bidang insurans dan takaful…
Hubungi saya untuk nak tau macam mana nak joint Prudential… klik kat link… 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *