My Bizz

Lebih 16 Juta Penduduk Malaysia Gemuk

Betoi ka ni… 16 juta tu dah kira dekat nak separuh penduduk dah tu…
Sumber : Kosmo!

Tak taulah fakta ni mai daripada mana… tapi tak kan menteri nak tipu kot… kalau anda tak pecaya cuba anda pegi jalan-jalan kat tengah orang ramai… tengok orang yang ada di sekeliling anda… gemuk ka slim… atau sederhana… kalau anda tengok orang tu gemuk… agak-agak anda dia sihat dak kalau nak banding dengan orang yang slim… jangan-jangan kita sendiri yang gemuk… hahaha… cuba cek BMI masing-masing…

Minta maaflah… gemuk tu boleh dok dalam kategori tak sihat tau… buncit pun dah kira gemuk… hahaha… saya pun sama laaa… tapi tak la teruk sangat… cewahh…

Sihat adalah harta yang paling bernilai sekali… jom kita jaga kesihatan… bersenam saja ubatnya… keluarkan diri kita dari senarai dalam artikel Kosmo tu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *