My Bizz

Bersara Miskin

Kalau boleh… janganlah kita termasuk salah sorang dalam fakta ni… sebenarnya ada cara untuk nak mengelak dari semua ni berlaku kat kita… mudah saja… buat simpanan…
Simpanan yang macam mana?.. simpanan dengan investment yg kita boleh guna masa tua… semua orang tau la tuu… dalam masa yang sama pastikan kita tak perlu guna simpanan tu kalau kita sakit… ada orang buat simpanan tapi bila sakit terpaksa guna duit yang dia simpan tu… anda faham kan?… (^_^)
Purata jangka hayat rakyat Malaysia pun dah dijangka naik jadi 75 tahun… jadi anda ada lebih masa untuk menikmati hidup selepas bersara… bersaralah dengan TENANG…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *